Тема уроку
Відгадайте слова і запишіть тему уроку в зошит.
Сьогодні ми мандрівники у часі і вирушимо у майбутнє.
Інтерактивна вправа "Хмара слів"
Знайдіть асоціації до слів і запишіть у зошит
· Бліцопитування «Навколишнє середовище і безпека»
o          Як технології можуть впливати на екологію? 
o         Наведіть приклади позитивного впливу 
o       Які екологічні загрози ви знаєте? 
o Яку роль відіграє людина у збереженні природи?
       Подивіться відеоролик
Дайте відповідь на запитання: які технології запамяталися найбільше, як вони впливатимуть на життя природи і людей?
П
· Вправа «Дилема майбутнього» Об'єднання в команди
o «кейс» — уявна проблема, яку потрібно вирішити
o       Кейс 1: «Енергетична криза». Уявіть, що
запаси нафти і газу закінчилися. Які нові джерела енергії ви б запропонували,
щоб забезпечити життя у місті?
o      Кейс 2: «Забруднення океанів». Уявіть, що океани
переповнені пластиком. Як би ви використали технології, щоб очистити воду і
запобігти подальшому забрудненню?
o Кейс 3: «Зникнення лісів». Уявіть, що ліси майже зникли. Як би ви використали технології для створення нових лісів або альтернативних матеріалів?
Кейс 4. Створити малюнок "Як зробити, щоб природа була чистішою" (про роботу розповісти асистенту)
Робота в командах: обговорити проблему та пропонувати свої рішення.
·       
Презентація ідей. Кожна команда презентує своє
рішення.
Робота над проєктом «Світ через 50 років» команди розробляють власний сегмент майбутнього світу
o       Команда 1: «Місто майбутнього» - план
і малюнок екологічно чистого міста.
o       Команда 2: «Природа майбутнього» - ідеї
щодо збереження та відновлення природи, можливо, з використанням дронів або
роботів.
o Команда 3: «Транспорт майбутнього» - створюють презентацію або макет екологічно чистого транспорту.
Вправа «Галерея ідей». Презентація робіт.
Рефлексія «Що я взяв з уроку?»
o Кожен учень записує 3 речі, про які він дізнався на уроці, і 1 ідею, яку він хоче втілити в життя.
Продовження проєкту: вдома розробити власну ідею для проєкту «Світ через 50 років» (текст, малюнок, вірш).